Een beginnetje. ........ - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu Een beginnetje. ........ - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu

Een beginnetje. ........

Blijf op de hoogte en volg helma

08 Februari 2014 | Nederland, Wijhe

Wat moet ik nog veel doen. Graag wat ik mijn wandeldagboek op nieuwjaarsdag begonnen maar het komt er niet van. Ik kan het begin niet vinden en het eind al helemaal niet. Afgelopen donderdag maar eens naar de huisarts geweest want mijn rechter knieholte voelt niet goed ik lig er wakker van. Ik denk dat het iets als RLS is . Maandag door naar de fysio voor mijn late dienst. We zullen zien waar dit toe leid. Maar tot nu toe is het lijden met erg lange ij.
En dan natuurlijk ook nog werken tussendoor; dat blokkeert alles. Twee dingen tegelijk doen is nooit mijn sterkste punt geweest; werken is zo iets anders dan bezig zijn met SdC. Eerst moet het ene af (werk) voordat ik verder kan met het andere. Helaas gaat dat niet lukken...... ik hoop dat ik begin april nog wat vrij ben, onder grote druk ben ik op mijn best, denk ik dan maar. Ook nog triest bericht van De La
Deveze:
er is bij Guy lymfeklierkanker vonden, hij begint maandag met kuren. Gelukkig is hij optimistisch. Ik hoop eind juni/begin juli bij hun te zijn.
ondertussen wordt de lijst met spullen die moet aanschaffen steeds langer. Maar ik alweer een stapje gedaan: ik heb een doos meegenomen uit de supermarkt. Daar moeten de spullen in die vooruit stuur. Misschien kan ik dan weer eens fatsoenlijk stofzuigen in huis. Nu ligt overal wat en alleen ik weet waar wat ligt en dat moet vooral zo blijven, dan maar geen stofzuigmomentje.
Ik zou nog graag naar Rotterdam willen lopen, om te oefenen maar vooral om tot ziens te zeggen, alsof dat een zekerheid is dat ik weer terug kom, ik weet het niet, het voelt gewoon zo en het voelt goed. Misschien lukt het, misschien ook niet. Daaruit blijkt maar weer dat mijn weg allang is begonnen; je weet nooit wat je tegen komt.

• 24 Maart 2014 - 16:03

Marjolein:

Hoi Helma, heerlijk toch dat je zo'n goede reden hebt om niet te stofzuigen! En wat leuk dat je een start hebt gemaakt met je reisverslag en dat je mij in je mailinglist hebt staan. Het aftellen is nu toch echt wel begonnen. Succes met de laatste voorbereidingen. Groetjes, Marjolein (die andere Santiagoganger)

• 25 Maart 2014 - 10:44

Helma Onderweg:

Ha die Marjolein,
    het stofzuigen is inmiddels gelukt! Ik ben inderdaad echt aan het aftellen. Dank je wel voor je leuke berichtje, ik hoop dat je mee kan genieten van mijn reis. groetjes helma