Afscheid - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

01 April 2014 | Nederland, Wijhe

vandaag mijn laatste late dienst. Eigenlijk de laatste van 3 late diensten. Ze waren anders en dat lag aan mij. Ik heb al afscheid genomen, ben al te veel onderweg.......
Maar vandaag dan het echte afscheid met kadootjes, lieve wensen en versieringen op de ramen. Ik had het niet verwacht, had er absoluut niet bij stil gestaan en baalde dat ik geen traktatie of iets dergelijks had meegenomen. Het is een vreemde late dienst, ik kan mijn draai niet vinden, heb een stijve nek en het voelt niet dat ik wegga. Dat ga ik ook niet want ik kom terug, dat is op zeker.
Ik zal het missen, de structuur (lol) van mijn leven met late diensten, de gele vla met hagelslag maar vooral mijn collega's. Zij zijn eindelijk verlost van verhalen over de voorbereidingen, het inlopen van mijn schoenen en wat al niet meer.
Ik zal ze missen "mijn cliënten", hun interesse in mijn reis en hun goede wensen. Het ga jullie allemaal goed en ik zie jullie in september. Ik hoop dat de droogmolen dan inmiddels in beton is gestort.

  • 10 April 2014 - 12:15

    Jade:

    De droogmolen staat tot op heden nog boven aan de berg, de buren hebben bezems door het hek gedaan met spreuken over hun gestolen droogmolen :).
    Heel veel succes nog met wandelen Helma, Wie weet zie ik je nog wel weer terug!
    Groetjes Jade

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

helma

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 556
Totaal aantal bezoekers 200291

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 15 September 2014

de weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: