zondagmiddag afscheid - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu zondagmiddag afscheid - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu

zondagmiddag afscheid

Door: helma

Blijf op de hoogte en volg helma

13 April 2014 | Nederland, Wijhe

vandaag de laatste zondag voor mijn vertrek. Klein afscheid voor wie wil of dinsdagmorgen niet kan. De opkomst is groter dan ik dacht en is liefdevol, af en toe een traantje en wat kleine kadootjes want elke gram telt.
Ze zijn al aan de rugzak geknoopt en zorgen hopelijk voor een goede reis. Met het "engeltje op mijn schouder" moet dat zeker gaan lukken.
En om helemaal into the world of apps te komen wordt er even snel een familie-app gemaakt met heel toepasselijk een Jacobsschelp als avatar (toch?).
Moe maar zeker voldaan door alle warmte en goede wensen ga ik vroeg te bed. Morgen vroeg op want er is nog zoveel te doen, al weet ik niet wat allemaal. Gelukkig krijg ik versterking: Djay en Ayen komen helpen. Mijn op een na laatste nacht in mijn eigen bedje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

helma

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 200244

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 15 September 2014

de weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: