het plaatje is bijna compleet - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu het plaatje is bijna compleet - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van helma onderweg - WaarBenJij.nu

het plaatje is bijna compleet

Blijf op de hoogte en volg helma

14 Maart 2017 | Nederland, Wijhe

Ik heb er lang naar uitgekeken, en erg naar verlangd en nog veel meer heimwee gehad. masr nu gaat het er dan toch er echt van komen....... op zondag 9 april vertrek ik naar Le Puy om vandaaruit richting Santiago de Compostella te lopen. Waarom vanuit Le Puy? Omdat het pad tussen Le Puy en Saint-Jean-pied-de-Port zo prachtig is om te lopen. Er wordt gezegd dat het mooier is dan het pad van SJpdP naar Santiago. Ik weet het niet, ik ga het beleven. Bijzonder is dat Djay en Ayen een week met mij mee zullen lopen. Ze zijn al hard aan het trainen, meer dan ik in ieder geval. Er moet nog zoveel geregeld worden en er moet ook nog worden gewerkt. En net als de vorige keer, blockt dat veel voor mij. Eerst het een dan het ander. We zullen zien hoe het gaat, komt tijd komt raad. ik hoop jullie weer te mogen verblijfen/vervelen met de verslagen van mijn avonturen en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nu eerst nog wat dagen werken en mezelf dwingen tot trainen met rugzak. Dus als jullie een soort van Quasimodo door het Sallandse land zien gaan met een enorme rode rugzak..... niet schrikken, dat ben ik.

  • 14 Maart 2017 - 12:05

    Bianca:

    Ik ga weer al je verhalen volgen Helma van je mooie avontuur!

  • 14 Maart 2017 - 12:15

    Gerry Bannink:

    Hoi Helma,

    Dus we gaan weer genieten van je verhalen? Geweldig!

  • 14 Maart 2017 - 12:21

    Gerry Bannink:

    Hoi Helma,

    dus we gaan weer genieten van je verhalen? Geweldig!

  • 14 Maart 2017 - 13:06

    Herna:

    Ben benieuwd, heel veel succes

  • 14 Maart 2017 - 13:25

    Linda:

    Dat je maar net zo mag genieten dan op je eerste tocht!
    We zijn benieuwd en lezen het met je mee!

  • 14 Maart 2017 - 21:05

    Djay Van Den Beld :

    Wordt vast leuk heb er nu al zin in.

  • 17 Maart 2017 - 19:16

    Henk:

    Helma, waanzinnig veel plezier en succes. Wat top dat de twee kanjers, Djay en Ayen, ook een week meelopen. Goed trainen jongens. En ik zal jullie volgen.

  • 23 Maart 2017 - 07:22

    Margret:

    Hallo helma
    Ga je zeker volgen
    Heel veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

helma

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 200051

Voorgaande reizen:

15 April 2014 - 15 September 2014

de weg naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: